سرمربی استقلال گفت: به برتری رسیدیم و لایق آن بودیم.

ساپینتو سرمربی استقلال گفت: به عقیده من، ما در نیمه اول هم لیاقت برد را داشتیم. باید بازی ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر می‌شد. قبل از اینکه ملوان گل اول را بزند، چند فرصت روی دروازه ملوان ایجاد کردیم.

او ادامه داد: خیلی قوی ظاهر شدیم و فشار آوردیم. نگذاشتیم بازی خود را بکنند و حریف به فوتبال مستقیم روی آورد و یک اشتباه کوچک که انجام دادیم، از روی اوت گل زدند. این اشتباه خط دفاعی ما نبود و دلیلش نبود تمرکز بود.

سرمربی استقلال گفت: ما روی این مسائل کار کرده بودیم اما از این هم در بازی قبلی درس عبرت گرفته بودیم. در نیمه دوم با وجود یک گل عقب بودنمان، به خودمان اطمینان داشتیم و توانستیم ببریم. شصت دقیقه در بازی مقابل سپاهان هم چنین روندی وجود داشت اما این اطمینان را نداشتیم و نتیجه تغییر نکرد.

ساپینتو ادامه داد: در این هفته من روی ذهن بازیکنان کار کردم که اگر حتی گل بخورند، باید به بازی برگردند و تسلیم نشوند. ما با سیستم بازی مقابل سپاهان ادامه دادیم و نخواستم سیستم بازی را عوض کنم اما سیستم را عوض کردیم و به ۳-۳-۴ سیستم را تغییر دادم و این تغییر جواب داد. تعویض‌های ما خوب جواب داد. باید با این روند ادامه دهیم و به خودمان اطمینان داشته باشیم و تسلیم نشویم.

سرمربی آبی ها گفت: ما لیاقت این را داشتیم که در نیمه اول تا ۴ گل هم به ثمر برسانیم اما از فرصت‌‌ خود استفاده نکردیم و ملوان به گل رسید. آن‌ها یک اوت انداختند و به گل تبدیل شد. در رختکن به بازیکنان گفتم پس از اینکه یک گل ناعادلانه می‌خوردید، باید بجنگید تا نتیجه جبران شود چون همه تیم‌ها به دنبال این اشتباهات هستند. ما نباید به حریفان چنین فرصت‌هایی را بدهیم.

ساپینتو افزود: من موافق نیستم که خط دفاعی ما مشکل دارد. ملوان در نیمه دوم یک ضدحمله سریع داشت. تقابل با هر تیمی سخت خواهد بود و ما در این لیگ نبرد آسان نخواهیم داشت. باید دید چه تیم‌هایی می‌توانند ملوان را شکست دهند.

سرمربی استقلال گفت: ما روی کارهای تهاجمی خیلی کار کردیم و باید در دفاع هم عملکرد خوبی داشته باشیم و زمان داریم تا این مساله را هم در نظر بگیریم. مطمئن هستم تیم در یک ماه آینده به حالت مطلوب خود برسد.

برچسب ها: استقلال ، ساپینتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار