رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: مسئولین می‌گویند که برای دستور رئیس جمهور مبنی بر وام مسکن ۲۰۰ میلیونی روستاییان باید مقداری حوصله خرج داد.

نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: مسئولان می‌گویند که دستور رئیس جمهور مبنی بر وام مسکن ۲۰۰ میلیونی روستاییان در حال عملیاتی شدن است و به من گفتند که باید مقداری حوصله به خرج دهیم تا منابع مالی آن تامین شود.

او در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان البرز با اشاره به اجرایی نشدن دستور رئیس جمهور در افزایش وام مسکن روستایی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان، می‌گوید: در حوادث سیل و زلزله ای که چند ماه گذشته در کشور اتفاق افتاد، تاثیر ساخت مسکن ایمن در روستاها به خوبی مشخص شد، در مناطقی که خانه های بازسازی شده و ایمن روستایی وجود داشت هیچ خسارتی وجود نداشتیم.

نیکزاد گفت: آقای رئیس جمهور دستور دادن به مسئولین محترم که وام مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومانی افزایش یابد و قرار بود از اول مرداد این افرایش اعتبار انجام شود.

او می‌گوید: به علت نزدیکی فصل سرما و محدودیت زمانی ساخت و ساز مخصوصا در مناطق سردسیر از روستاییان خواسته ایم که نوسازی مسکن خود را با ۱۰۰ میلیون تومان شروع کنند تا ۱۰۰ میلیون تومن متمم ان شاء لله پرداخت شود.

رئیس بنیاد مسکن گفت: در حال حاضر ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور آغاز شده است که حدود ۱۰۰ هزار واحد آن به مرحله سقف و زیر سقف رسیده و برای تکمیل آنها نیازمند پرداخت کامل وام مسکن روستاییی هستیم.

او می‌گوید: اکنون در ۲۹ نقطه کشور، ستادهای بازسازی در مناطق زلزله زده و سیل‌زده در حال فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ماصبورهستیم ولی حیف که عمرکوتاه است