سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و کشف مواد مخدر خبر داد.

سرکلانتر دهم رسول بهرامی گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و دستگیری خرده فروشان موادمخدر، کلانتری‌های سرکلانتری دهم پلیس پیشگیری فاتب پس از هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی محل‌های جرم خیز و بوستان‌های آلوده تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها به محل‌های مشخص شده اعزام شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق خرده فروشان مواد مخدر و معتادان که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شدند، اقدام کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران افزود: در اجرای این طرح ۲۴ نفراز معتادان متجاهر جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند و تعداد ۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و حدود ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: درپلیس پیشگیری پایتخت و سرکلانتری دهم این طرح‌ها بصورت روزه با هدف ارتقاع امنیت اجتماعی و پاکسازی پارک‌ها و تفرج گاه‌ها از فروشندگان مواد مخدر و معتادان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار