فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق از ابتدای امسال  تاکنون کشف و در این رابطه ۶۶ نفر دستگیر و تعداد ۲۷ خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف شده است.

وی افزود: پوشاک، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، محصولات کشاورزی و دامی بیشترین کالا‌های کشف شده است.

سرهنگ فارسی از برقراری ۲۵ هزار و ۶۳۲ تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

فرمانده انتظامی مراغه گفت: بیش از ۵۰ درصد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ منجر به عملیات‌های پلیسی شده است.

وی در ادامه به افزایش مراجعات مردمی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان افزود:امسال تعداد بیش از ۲۳ هزار و ۲۰۰ نفر مراجعه کننده به واحد‌های انتظامی داشتیم که با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره کاهش جرابم پلیس افزود: خوشبختانه طی امسال هیچ گونه سرقت مسلحانه و جرایم خشنی وقوع نیافته که نیاز هست برنامه‌های پیشگیرانه از جرایم از طرف شهروندان و سازمان‌های دخیل به خوبی اجرایی شوند.

این مقام انتظامی به کاهش آمار جانباختگان حوادث رانندگی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال متاسفانه ۱۵ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی فوت شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش دارد که این موفقیت در کاهش فوتی‌ها حاصل همکاری کاربران ترافیکی با ماموران پلیس راهور و راه بوده است.

فرمانده انتظامی مراغه در پایان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه افزایش یافته تاکید کرد: مردم در تولید امنیت نقش بسزایی دارند لذا نیازمند همکاری مردم با پلیس در همه امور هستیم تا بتوانیم امنیت و نظم را در جامعه بر قرار و احساس امنیت را در شهروندان ارتقا دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار