مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایرگفت: در چهار ماه امسال مردم این شهرستان بیش از دو برابر سال ۱۴۰۰ زکات پرداخت کردند.

علی خراسانی گفت: در حالی که پارسال در مجموع ۹۲۰ میلیون تومان  زکات در شهرستان ملایر جمع آوری شده بود اما در چهار ماه امسال  مردم شهرستان  ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

او گفت:  از ابتدای امسال ۶۴ فقره جهیزیه به ارزش کلی ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تامین شده است برای نوعروسان زیر پوشش تهیه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست سال گذشته ۷۶۰ میلیون تومان مجموع صدقات ما بوده است افزود: ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان صدقات  در ۴ ماهه نخست امسال در این شهرستان  جمع آوری شده است.

خراسانی با اشاره به اینکه حفظ آبرو و کرامت خانواده‌های زیر پوشش، به هرچیزی اولویت دارد گفت:سال گذشته سال پربار مسکن کمیته امداد ملایر بود و ۱۵۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان ملایر صاحب مسکن شدند.

او با اشاره به اینکه در ۴ ماهه نخست سال گذشته ۸۲۹۴ خانواده تحت پوشش این نهاد حمایتی بوده است گفت:در ۴ ماهه نخست سال جاری این میزان به ۹۱۹۴ خانواده رسیده است.

خراسانی با بیان اینکه پارسال با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان برای ۱۰۹۰ نفر در شهرستان ملایر شغل پایدار ایجاد شده است، افزود:پیش بینی ما برای امسال ایجاد ۱۶۰۰ فرصت شغلی با اعتباری ۸۶ میلیادر تومانی است و  از ابتدای سال تا کنون ۱۸۹ نفر اشتغال با ۱۶ میلیارد تومان محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.