مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از وزارت دادگستری خواست برخی اسناد برای توجیه ورودش به خانه ترامپ را منتشر کند.

جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از مقامات وزارت دادگستری آمریکا خواست برخی اسناد و مدارکی را که با استناد به آن‌ها وارد خانه ترامپ در فلوریدا شده اند را منتشر کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بولتون در مصاحبه با این خبرگزاری اعلام کرد وزارت دادگستری حق دارد در مورد انتشار اسناد و مدارکی که ورود بازرسان اف بی آی به خانه ترامپ در مار-ئه-لاگو را توجیه می‌کند نگران باشد. سکوت وزارت دادگستری در قبال این عمل در شرایط فعلی سیاسی می‌تواند بار روانی سنگینی داشته باشد.

بولتون در این باره گفت: این اسناد احتمالا نباید منتشر شوند و من فکر می‌کنم وزارت دادگستری درست می‌گوید. من فکر می‌کنم ترامپ هم خوب می‌داند که آن‌ها هم نمی‌خواهند اسناد را منتشر کنند برای همین است که به آسانی از آن‌ها می‌خواهد که اسناد را منتشر کنند، زیرا خوب می‌داند که قرار نیست منتشر شود.

وی تصریح کرد: وزارت دادگستری برای این کار خود توجیهه‌هایی دارد، اما من فکر می‌کنم با توجه به طوفانی که از لحاظ سیاسی ایجاد شده بهتر است این کار را انجام دهند.

مقامات قضایی آمریکا هفته گذشته اعلام کردند به بازرسان اف بی آی اجازه داده اند برای تفتیش خانه ترامپ در فلوریدا وارد آنجا شوند. مقامات آمریکا بر این باورند رییس جمهور سابق آمریکا بسیاری از اسناد فوق محرمانه کاخ سفید را پیش از ترک دفتر کار خود به خانه خود در فلوریدا منتقل کرده است.

در روز‌های اخیر اخباری به نقل از مقامات قضایی آمریکا منتشر شده که برخی اسناد طبقه بندی شده فوق محرمانه را از خانه ترامپ کشف کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۹:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
حکم ورود به منزل ترامپ مثل همان اسنادی که از بایگانی محرمانه سرقت شده بود محرمانه است. چون مربوط به اسناد محرمانه FBI است. بایگانی اسناد محرمانه دولتی ایالات متحده امریکا اتاق خواب منافقین نیست جان بولتون. عوضی گرفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
با این همه دبدبه نمیتونین یه تن نیم صفحه ای را درست ترجمه کنین . عنوانتون چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
بولتون وزارت دادگستری فدرال به تو جوابگو نیست. این تو هستی که باید در مقابل قانون جواب بدهی. تو در مقام درخواست کننده نیستی و قانون فوق همه امور است. بزنید به دیفال: احدی حق دخالت در امر قضا را ندارد. حتی جان بول تون.
آخرین اخبار