هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز برگزار شد که تیم فوتسال فرش آرا در دربی مشهد موفق شد حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز برگزار شد که تیم فوتسال فرش آرا در دربی مشهد موفق شد حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و به اولین پیروزی فصل خود در مشهد دست یابد چراکه فرش آرایی‌ها در ۶ هفته گذشته یک پیروزی به دست آورده بودند که آن هم در خارج از مشهد بوده است.

این مسابقه در حضور ۵۰ درصدی تماشاگران مشهدی حسابی پرحاشیه هم دنبال شد و داور مسابقه بار‌ها مجبور به استفاده از کارت زرد و حتی قرمز شد و استرس به خوبی در چهره بازیکنان و کادر فنی دو تیم موج می‌زد؛ چراکه هر دو بسیار به این ۳ امتیاز حیاتی نیاز داشتند و حالا ساحل آرامش کمی به اردوی فرش آرایی‌ها با ۸ امتیاز بازگشته است.

در تیم فرش‌آرا در این دیدار بهمن جعفری (۲بار)، قدرت بهادری، سعید ممبینی و حامد عبداللهی گلزنی کردند. همچنین سجاد امانی و مانی قانع ۲ کل چیپس کامل را به ثمر رساندند.

فرش‌آرای مشهد با این پیروزی ۸ امتیازی شد و به رده نهم صعود کرد؛ چیپس کامل نیز کماکان با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.