سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی در قصرشیرین گفت : مرز منذریه عراق مرکز ثقل ورود و خروج زوار در خاک عراق است و زوار ماپس از خروج از مرز رسمی خسروی و ورود به مرز منذریه نیاز به خدمات رسانی دارند از این رو برپایی موکب در این نقطه یک ضرورت است.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی در قصرشیرین گفت : با از بازگشایی مرز جلساتی با فرماندار خانقین برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم برای خدمات رسانی به زوار و اعزام آن‌ها به کربلای معلی انجام شد.

وی با بیان اینکه با تمام توان در خدمت زوار هستیم، اظهار داشت: هر قدم و قلمی که برای ترویج فرهنگ عاشورا باشد مورد رضایت خداوند است و خود امام حسین (ع) بسیاری از گره‌ها را باز می‌کند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: دستگاه امام حسین (ع) متفاوت است و راز و رمز‌هایی دارد که فقط کسانی که اهل معرفت هستند آن را درک می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: امیدواریم مرز خسروی به جایگاه اصلی خود یعنی تردد زوار عتبات عالیات برگردد.

حجت الاسلام «محمد صالحی» افزود: خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) یک افتخار است و زائران از هر جای کشور مشرف شوند، ما وظیفه داریم به آن‌ها خدمت کنیم، اما تردد زوار از مرز خسروی برای استان کرمانشاه یک افتخار است.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور همواره خدمات مناسبی در قالب بخش فرهنگی و همچنین برپایی موکب ارائه می‌کند و در سنوات گذشته ۲ استان تهران و خراسان رضوی در مسیر نجف به کربلا مستقر و به زوار خدمت کرده اند و امسال در مرز خسروی علاوه بر اوقاف کرمانشاه ۲ استان کردستان و فارس در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی خدمات لازم را ارائه می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.