در پی بارش باران‌های سیل آسا در پاریس، مقامات این شهر اعلام کردند که در عرض کمتر از یک ساعت معادل یک ماه باران بارید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از موج گرمای اخیر در سراسر فرانسه عصر سه‌شنبه بارندگی‌های سیل آسا در پاریس به وقوع پیوست و باعث آبگرفتگی ایستگاه‌های مترو در پایتخت فرانسه شد.

به گزارش سازمان حمل و نقل پاریس اعلام کرد که در پی این بارندگی‌های سیل آسا، چندین ایستگاه مترو مملو آب شده و از فعالیت خارج شده اند. همچنین متروی فرانسه اعلام کرد که در عرض کمتر از یک ساعت معادل یک ماه باران باریده است.

لورن بین، روزنامه‌نگار فرانس ۲۴ درباره این سیل توضیح داد: «در اتوبوسی در جنوب پاریس بودم که آب از در‌های اتوبوس وارد شد و به پای مسافران رسید. بسیار ترسناک بود، زیرا ما دیدیم که آب در حال سرازیر شدن است و مطمئن نبودیم که میتوانیم از آن خارج شویم.»

ایستگاه هواشناسی پاریس اعلام کرد که سرعت باد در برج ایفل را تا ۱۰۴ کیلومتر در ساعت ثبت کرد. سازمان هواشناسی گزارش داد که سطح رودخانه سن به دلیل بارش شدید باران ۳۵ سانتی متر افزایش یافته است. سازمان آتش نشانی پاریس هشدار‌هایی را به مردم محلی صادر کرد و به آن‌ها توصیه کرد در خانه بمانند.

این بارندگی‌ها در حالی است که ماه گذشته سازمان هواشناسی فرانسه ۳۷ بخش را که اکثر آن‌ها در حاشیه سواحل اقیانوس اطلس قرار دارند، به علت موج گرما در فرانسه، در وضع هشدار نارنجی قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
تمام ایران سیل شست و با خود برد یک روز هم نه گزارشی نه خبری تهیه کردین حالا سیل فرانسه شب روز دارین میگین هیچ جای دنیا مثل ایران سیل خسارت به بار نیاورد هر چی ماشین تو ایران بود سیل در هم کوبید و با خود برد
آخرین اخبار