دو و میدانی کاران نونهال استان همدان، با ۴ نشان طلا، ۵ نقره و یک برنز و ۸۴ امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی جشنواره استعداد‌های برتر کشور ایستادند.

مسعود بنوان گفت: «یاسین گل محمدی» در ۱۱۰ متر با مانع با رکورد خوب ۱۴:۶۰ و در ۴۰۰ متر با مانع با رکورد ۵۵:۹۰، ۲ نشان طلای خوشرنگ برای استان به ارمغان آورد.

او گفت:«امیرحسین خداکرمی» که در روز نخست این رقابت‌ها در ماده ۲ هزار متر بامانع با رکورد ۶ دقیقه و ۴۸ ثانیه نایب قهرمان شده بود و چراغ اول را روشن کرده بود در روز دوم هم نشان طلای ۳ هزار متر را با رکورد ۱۰ دقیقه و ۱۵ ثانیه را از آن خود کرد.

رئیس هیات دو ومیدانی استان همدان  گفت:در ۳ کیلومتر پیاده روی «امیرمحمد عرفانی» با رکورد ۱۵ دقیقه و ۴۱ ثانیه و «ابوالفضل شکری» با رکورد ۱۵ دقیقه و ۴۹ ثانیه، نشان‌های طلا و نقره را به دست آوردند.

بنوان گفت:همچنین «محمدیاسین رستمی فتوح» در ۲۰۰ متر با رکورد ۲۳:۴۰ بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و در ۴۰۰ متر با رکورد ۵۴:۹۰ ششم شد.

او گفت:در پنجگانه هم «ابوالفضل سلطانی» و «ابوالفضل صفری»، ۲ استعداد جدید دوومیدانی استان از شهرستان کبودرآهنگ با امتیاز‌های خوب ۲۵۳۲ و ۲۴۰۳ به ترتیب موفق به کسب عناوین نایب قهرمانی و پنجم این رقابت‌ها شدند.

 رئیس هیات دو ومیدانی استان همدان گفت:در هزار و ۵۰۰ متر هم «امیرمحمد رستمی امین» که یکی از پدیده‌های این مسابقات بود، با رکورد ۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه نشان نقره را کسب کرد.

بنوان گفت:تیم رله امدادی استان هم با ترکیب «ابوالفضل سلطانی»، «امیرمحمد رستمی امین»، «محمدیاسین رستمی فتوح» و «یاسین گل محمدی» با رکورد ۲ دقیقه و ۸ ثانیه موفق به کسب نشان برنز شد.

او در ادامه گفت:در بخش تیمی این رقابت‌ها هم پس از همدان، تیم‌های گلستان و بوشهر در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

المپیاد استعداد‌های برتر کشور، گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید علیرضا شمسی پور، شهید شاخص سال ۱۴۰۱ ورزش کشور، با شرکت بیش از ۳۰۰ دوومیدانی کار در شهرکرد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.