آستان قدس رضوی، پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌روی اربعین را با نام «سقای اربعین» آغاز کرده است.

حامد شجاعی باغینی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: در آستانه پیاده روی اربعین، آستان قدس رضوی پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌روی اربعین را با نام «سقای اربعین» آغاز کرد ه است.

او افزود: تاکنون در استان کرمان تبلیغات محیطی و رسانه‌ای از طریق صداوسیما، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها برای مشارکت هر چه بهتر در پویش نذر آب، انجام شده است.

شجاعی باغینی تصریح کرد: همه علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه، به سهم خود بخشی از هزینه تامین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را فراهم کنند تا از سوی خادمان و خادمیاران حضرت رضا (ع) در این مراسم توزیع شود.

او بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود را از ۴ طریق، پرداخت آنلاین در سایت nazr.razavi.ir، واریز مبلغ به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۰۱۳۱۸ (به نام نذورات آستان قدس رضوی)، پرداخت از طریق اپلیکیشن رضوان (app.razavi.ir) و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* واریز کنند.

به گفته مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) بیش از ۸ هزار خادمیار رضوی در استان کرمان مشغول خدمت هستند و  همه ساله با برپایی مواکب عزاداری در نقاط مرزی و مسیر پیاده‌روی اربعین، در میزبانی از این زائران مشارکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار