هاشمی گفت: ۱۲ هزار و ۷۷۳ سهمیه تسهیلات قرض الحسنه ویژه سفر رئیس جمهور به استان از سوی پنج بانک عامل لحاظ شد که بیش از ۱۲ هزار نفر به همین منظور به بانک‌ها معرفی شدند.

 سیدمحمدرضا هاشمی گفت: تاکنون بیش از پنج هزار خانواده در استان سمنان از تسهیلات قرض الحسنه ویژه سفر رئیس جمهور به استان بهره مند شدند و از تعداد ۱۲ هزار و ۷۷۳ سهمیه در نظر گرفته شده تاکنون ۱۲ هزار و ۷۹ نفر به بانکهای عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر ۱۹۱ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان اعتبار ویژه تسهیلات قرض الحسنه به افراد و خانواده های نیازمند اختصاص یافت.

استاندار سمنان ادامه داد: اعتبار تسهیلات قرض الحسنه سفر ریاست جمهوری به استان در دو مرحله تخصیص یافت که‌ مجموعا یک هزار و ۹۱۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض الحسنه سفر رئیس جمهور به استان سمنان با سقف ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با مجموع اعتبار تخصیص یافته برای بیش از ۱۲ هزار نفر سهمیه مهیا شده است.

وی اضافه کرد: پنج بانک عامل استان از جمله ملی، صادرات، تجارت، رفاه و ملت برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.