براثر تصادف دوخودرو پراید با کامیون در کیلومتر ۲ جاده قزوین - بوئین زهرا یک نفرمصدوم و یک نفر فوت شدند.

اصغر چگینی مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت:تصادف دوخودرو پراید با کامیون کیلومتر ۲ جاده قزوین به بوئین زهرا یک مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

 چگینی افزود: به دنبال تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱ و ۳ را در ساعت ۷ صبح امروز چهارشنبه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل برای رهاسازی وخارج نمودن مصدوم حادثه اقدام کرده وبا نصب علائم هشداردهنده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو، از وقوع آتش‌سوزی و بروز تصادفات بعدی و نسبت به ایمن سازی اقدام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Police
۰۴:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ضمن از دست رفتن یک نفر و مسدومیت شخصی دیگری در بیمارستان و نوع حادثه چون بنده چندین ساله راننده پایه یک هستم به نظرم طبق قرار گرفتن خودروها احتمال خواب الودگی راننده پراید در اون ساعت از صبح درو از انتظار نبوده باز مامورین راهنمایی و رانندگی میتوانند نظریه درست دهند چون در صحنه حضور داشتن و اگر خط ترمزی وجود داشته که بعید میدونم حتما ثبت وضبط نموده اند در هر صورت روحش شاد ودیگری مصدوم خدا خودش کمکش کند جز دعا کاری از دست کسی برنمیاید