مدیر عامل شرکت دخانیات ایران گفت: با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی تا ۵ سال آینده با حذف شرکت‌های خارجی صد درصد بازار داخلی سیگارت را از آن خود خواهیم کرد.

محمد مجاور شیخان در مراسم راه اندازی خط تولید  در ارومیه گفت:  با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی تا ۵ سال آینده با حذف شرکت‌های خارجی سیگارت صد درصد بازار داخلی سیگارت را از آن خود خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران می گوید: با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی خط تولید سیگار نانو در ارومیه راه اندازی شده است که سالانه یک میلیارد و پانصد میلیون نخ سیگار نانو تولید می کند.

وی افزود: با راه اندازی این خط جدید، تولید شرکت دخانیات کشور به ۱۸ میلیارد نخ افزایش پیدا کرد.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به عنوان سرمایه گذار خط جدید سیگارت نانو سیلور با بیان اینکه سرمایه گذاری در این بخش به معنی حمایت از افزایش مصرف نیست تصریح کرد: ما بر این باوریم حالا که مصرف وجود دارد اجازه ندهیم ارزی بابت آن از کشور خارج شود و این پول بجای جیب دلالان و شرکت‌های خارجی به جیب کشاورزان و کارگران ایرانی برود.

رشد ۳ برابری تولید در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی

 رضا خیاطی هم از رشد ۳ برابری تولیدات این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: با راه اندازی این خط تولیدی جدید تولید سیگارت به سه میلیارد و  ۴۲۰ میلیون نخ در سال رسیده است و اشتعال هم از ۵۲۰ به ۶۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

مدیر عامل مجتمع دخانیات آذربایجان غربی افزود: خط تولید سیگارت نانو سیلور یک طرح دانش بنیان است که با استفاده از فیلتر‌های جدید نانو ضرر ناشی از دود سیگار را کاهش می دهد.

مجتمع دخانیات آذربایجان غربی به عنوان یکی از هفت شرکت دخانیات در کشور در حال حاضر پنج نوع سیگار تولید و به بازار عرضه می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.