تیم ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آزادجوانان جهان در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت.

دیدار‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان روز‌های ۲۴ و ۲۵ مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا رسید. احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و تیم ایران پس از آمریکا با ۷۴ امتیاز در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت.

در پایان دیدار‌های مقدماتی پنج وزن دوم نیز آرمین حبیب زاده در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، عارف رنجبری در وزن ۸۶ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت و عرفان الهی در وزن ۷۴ کیلوگرم حذف شد.

آمریکایی‌ها نیز در رقابت‌های ۵ وزن دوم یک فینالیست دارند و ۳ کشتی گیر آن‌ها هم شانس کسب مدال برنز را خواهند داشت، بر هم این اساس با توجه به نتایج کشتی گیران ایران و آمریکا، عملکرد نفرات آزادکاران در ۵ وزن دوم تکلیف قهرمان این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان را مشخص خواهد کرد.

در پایان روز نخست تیم آمریکا با ۸۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تیم ایران با ۷۴ امتیاز در جایگاه دوم است و تیم‌های هند، آذربایجان، گرجستان و ترکیه به ترتیب با ۶۰، ۵۵، ۴۵ و ۴۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم تا ششم حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار