عضو شورای شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده است و از دادستان کشور و تهران تقاضا دارم تا این موضوع را پیگیری کند.

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران که در خیابان سئول و اتوبان چمران واقع شده است مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده است و شهروندان بعضاً در حوزه دسترسی به بیمارستان و آمبولانس با مشکل مواجه می‌شوند.

پیرهادی ادامه داد: اگر یکی از ساکنان خیابان سئول نیازمند اورژانس باشد نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند، زیرا ترافیک ایجاد می‌شود. دسترسی اورژانس به شهروندان را کم می‌کند و حتی جان شهروندان آن منطقه نیز به خطر می‌افتد.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید به این حوزه ورود پیدا کند و از دادستان کشور و تهران تقاضا دارم تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند.

عضو شورای شهر تهران یاداور شد: از رئیس جمهور و دولت تقاضا دارم تا مسئله نمایشگاه بین‌المللی را به صورت ویژه پیگیری کند، زیرا جان افراد آن منطقه و مشکلاتی که برایشان ایجاد می‌شود رابطه مستقیم با ترافیک نمایشگاه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
مشکل سرویسهای صداوسیما که بعضاً تامین ساعت مردم را معطل می کنند حل کنید
آخرین اخبار