دکتر پیرحسین کولیوند در نشست با کارکنان مجتمع دارویی درمانی هلالایران؛ وجود آییننامه، چارت سازمانی و اسناد بالا دستی را یکی از دغدغههای اصلی کارکنان دانست و بر تلاش جمعیت برای تحقق آن تاکید کرد.
کولیوند بر ضرورت ارتباط موثر مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با ستاد جمعیت هلالاحمر نیز تاکید کرد و گفت: خدمات این مجتمع باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به جمعیت هلالاحمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد.
وی، لزوم نوسازی تجهیزات درمانی و همچنین توجه به تحول دیجیتال در مجتمع دارویی درمانی را از موضوعات بسیار مهم و در راستای بهبود کیفیت کار و رضایت مراجعهکنندگان از خدمات مجتمع عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلالاحمر به بهبود کیفیت هتل مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: وجود این هتل یک نعمت بسیار عالی برای مراجعهکنندگان است تا تنها دغدغه درمان را داشته و مشکلاتی نظیر اسکان، نداشته باشند.
کولیوند گفت: ظرفیت مجتمع برای ارائه خدمات دارویی و درمانی بسیار بالاست که با همکاری و همراهی افتخارآمیز کارکنان آن میتواند ارتقای بیشتری هم پیدا کند. برای تحقق این مهم، هر یک از کارکنان خودشان را مدیر بدانند و با ارائه پیشنهادات و ایدههای سازنده، ارتباط خود را با مدیران مجتمع و مراجعهکنندگان تقویت کنند.