فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف ۲۴ دستگاه ماینر قاچاق گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در منزل شخصی خود در یکی از محله‌های اصفهان، بلافاصله بررسی موضوع جهت دستگیری متهم یا متهمان و کشف تجهیزات قاچاق در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران کلانتری ۲۳ این فرماندهی پس از انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و فنی و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و طی بازرسی به عمل آمده موفق به کشف تعداد ۲۴ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت با کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت شهروندان و جامعه را با چالش مواجه سازند در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد و از شهروندان هم انتظار است خادمان خود را در این ماموریت خطیر، یاری رسانند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.