مدیر استانی عتبات عالیات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت:جامعه ایثارگران استان قزوین با دریافت تسهیلات ویژه به‌زودی از طریق زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

پرویزی‌فرد مدیر استانی عتبات عالیات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه هماهنگی اعزام ایثارگران معزز به کربلای معلی گفت: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقصی نقاط ایران و با هر بضاعت مالی می‌توانند با دریافت تسهیلات ویژه به عتبات عالیات سفر کنند.

پرویزی‌فرد افزود: اعزام زائران ایثارگر به دو صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات صورت می‌گیرد، هر ایثارگر می‌تواند تا سه نفر همسفر با خود به همراه داشته باشد.

مدیر استانی عتبات عالیات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه گفت: این تسهیلات در اعزام زمینی ۴۰ میلیون ریال و هوایی ۸۰ میلیون ریال با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه است.

وی اضافه کرد: جامعه هدف تحت پوشش این طرح، پدران، مادران، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا به همراه همسر هستند.

 مدیر استانی عتبات عالیات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: حداقل یک همراه برای تمامی زائران جامعه هدف الزامی است و زیارت شهر سامرا و امامزاده سیدمحمد (ص) در صورت تایید امنیت زائران توسط مراجع امنیتی کشور عراق انجام خواهد شد.

پرویزی‌فرد افزود: ایثارگرانی که با هواپیما به عتبات عالیات اعزام می‌شوند هزینه اعزام آن‌ها از قزوین به تهران بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیر استانی عتبات عالیات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طرح‌های متنوع زیارتی و سیاحتی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران پیش‌بینی شده است که بعد از موافقت در اجرای این طرح‌ها، به این قشر معظم جامعه اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.