سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : تمام کارگران فعال در مرز رسمی پرویزخان فاقد هر نوع پوشش بیمه‌ای، عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌شوند.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : پیگیری‌های صورت گرفته طی یک ماه گذشته و در راستای دستور و اهتمام استاندار انقلابی کرمانشاه نسبت به جلوگیری از تضعیف حقوق همه کارگران و کسانی که به خصوص در مناطق محروم و مستضعف و مرزی تلاش می‌کنند به ثمر نشست و قرار شد همه کارگران فعال در این مرز از پوشش بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: امروز با حضور مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط اعم از استانداری کرمانشاه و نمایندگان شهرستان در محل فرمانداری تصمیمات مهمی اتخاذ شد که نتیجه آن این خواهد بود که تمام کسانی که در مرز پرویزخان فعالیت دارند تحت هر عنوانی تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: تعدادی از کارگران که در چارچوب کارفرمایی کار می‌کنند، کارفرمایان باید نسبت به این کارگران تعهدات لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را برای کارگران و مقررات قانون کار را رعایت کنند که در این رابطه تیم نظارتی تعیین می‌کنیم که تمام این کارفرمایان که فعالیت‌های تجاری، بازاری و خدماتی انجام می‌دهند و کارگر تحت پوشش آن‌ها است باید از پوشش بیمه‌ای برخوردار شوند.

حیدری ادامه داد: افرادی که فاقد بیمه اجتماعی هستند تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر قرار خواهند گرفت و در این راستا از اهتمام استاندار کرمانشاه، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه و همه‌ی کسانی که دغدغه‌ی خدمت دارند، قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.