تأخیر بیش از ۱۰ ساعته چندین پرواز تهران- بغداد و تهران - نجف شرکت آتا با سرگردانی مسافران در فرودگاه بغداد، امام و نجف همراه شد.

اکبر حسینی‌موخر بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی در این زمینه اظهار کرد: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.

وی افزود: مقرر شد شرکت هواپیمایی آتا علاوه بر بازگرداندن سی درصد مبلغ بلیت به عنوان جریمه، به کل مسافران یک بلیت رایگان یکطرفه سفر مشهد هدیه دهد.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همچنین مقرر شد مجوز‌های پرواز خارجی شرکت هواپیمایی آتا نیز مورد بررسی قرارگرفته و مورد تجدیدنظر قرارگیرد.

وی تاکید کرد: با عوامل این شرکت که در برخورد با مسافران به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند، برخورد انضباطی صورت خواهد گرفت.

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به مسافران اطمینان داد که سازمان بازرسی مدافع حقوق ایشان بوده و رعایت حقوق مسافر را در پرواز‌های داخلی و خارجی از سازمان هواپیمایی و شرکت‌ها مطالبه می‌کند.

حسینی موخر در نهایت از همه شرکت‌های هواپیمایی خواست تا با رعایت حقوق مسافر نسبت به بازگرداندن اعتماد به این صنعت تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
هر روز شرکت آتا تاخیر داره
از دادستان کل کشور خواهش داریم خودشان ورود کنن
جلوی این باند بازی را در شرکت آتا بگیرند
آخرین اخبار