زاکانی گفت:یکی از مدیران بخش حقوقی توسط مجموعه‌های داخل شهرداری بازداشت شده است و تا ابعاد آن روشن نشود قابل توضیح بیشتر نیست.

علیرضا زاکانی درباره بازداشت یکی از مدیران شهرداری در بخش حقوقی گفت: این اتفاق توسط مجموعه‌های داخل شهرداری انجام شده و یک امر صیانتی است و تا ابعاد آن روشن نشود قابل توضیح بیشتر نیست.

وی ادامه داد: یک سال و ۱۲ روز است که خادمی مردم تهران را انجام می‌دهیم و در این مدت توانسته ایم در محاکم ۱۷ هزار و ۷۰۰میلیارد تومان از حقوق را به نفع شهرداری صیانت کنیم و همچنین بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امکان را پس بگیریم.

شهردار تهران افزود: مواجهه با فساد را وظیفه خود می‌دانیم و این کار را به صورتی انجام می‌دهیم که استیفای حقوق مردم به صورت عملی صورت گیرد و شرایطی که درباره یکی از مدیران شهری اتفاق افتاده در مسیر رسیدگی است و در صورت روشن شدن ابعاد آن به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

زاکانی همچنین درباره حفاظت از فضای سبز تهران و جلوگیری از قطع درختان که به تازگی نیز در شهر تکرار شده، گفت: اتفاقی که در خیابان ولیعصر (عج) افتاد اتفاق نادری است که کسی به خودش جرات می‌دهد که چنین تخلفی را مرتکب شود و درباره این موضوع نیز با معرفی این فرد توسط شهرداری به دستگاه قضا جرایم سنگین برای وی در نظر گرفته شده است و ما نسبت به فضای سبز و درختان حساسیم و جرائم نیز در این حوزه بسیار سنگین است که هر فرد و مجموعه‌ای که چنین اقدام و تخلفی مرتکب شود مجرای قانونی و مسیر مواجهه با آن فراهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
یه نفر یه نفر میگیرید ؟؟// مگه ابیاری قطره ایه // چند تا اتوبوس ببر تو محل کار و از دم بار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
آقای شهردار شما کارهای دیگه هم دارید شهر رو کثافت برداشته اتوبوسها داغونه موش از سر وکول مردم بالامیره فضای سبز شهر افتضاح والا وقتی قالیباف شهرداربود ادم کیف میکرد تو تهران قدم بزنه اینکه فقط دنبال فساد باشه که نشان از خوب کار کردن نیست
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۰۷:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
به سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
بالا دستی دزد هست که پایین دستی جرات میکنه دزدی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
کلا فاسدان اقتصادی جمع شدن به شهرداریها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
بنده خدا رو به جرم دست پاکی بیش از حد چرا بازداشت کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
خانه از پای بست ویران است.
کار از این حرفا گذشته.
آخرین اخبار