کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جو استان اصفهان در اکثر مناطق تا پایان این هفته آرام است و روند افزایشی دما را نیز به همراه دارد.

ابراهیم هنرمند با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا پایان این هفته گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار در این بازه زمانی بر روی استان است.

او افزود: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین به تداوم گردوخاک محلی در استان اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: امروز با استقرار جوی نسبتاً پایدار بر استان، وزش باد شدید گاهی با خیزش گردوخاک موقت در مناطق شرقی به‌ویژه جنوب‌شرق منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

او در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: دمای هوای امروز اصفهان در گرم‌ترین ساعت به ۳۶ و در خنک‌ترین ساعات به دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

هنرمند گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین و بوئین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.