معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: اردو‌های یک روزه تابستانه ویژه دانش آموزان نخبه در این استان با رویکرد تربیتی- بصیرتی کلید خورد.

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: هدف از برگزاری این اردو‌ها را جذب، تثبیت، شبکه سازی نفرات برتر مسابقات و جشنواره‌ها و ایجاد نشاط در این استان ذکر کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: اردو‌های دانش آموزی همانند کلاس درس برای آینده سازان جنبه آموزشی، تمرینی و تربیتی دارد.

او با اشاره به اینکه برگزاری اردو‌های دانش آموزی از فشار‌های روحی، روانی، اجتماعی و خانوادگی می‌کاهد، افزود: مهمترین بخش اردو‌ها به ویژه اردو‌های ملی دانش آموزی مربوط به مهارت‌های زندگی است.

فتح الهی افزود: دانش آموزان دراردو‌ها فضای متفاوتی را با دوستانشان تمرین می‌کنند و در ارتباطات از خود گذشتگی، ایثار، مهربانی و صمیمیت را می‌آموزد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و‌پرورش البرز گفت: دراین اردو‌ها برنامه متنوع فرهنگی، تفریحی و بصیرتی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه درمرحله اول این اردو‌ها یک هزار دانش آموز دوره اول و دوم مدارس دخترانه و پسرانه استان البرز زیر پوشش قرارمی گیرند، افزود: در این اقدام فرهنگی - تربیتی، سلامت و ایمنی دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: این اردو‌های دانش آموزی همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ در کانون فرهنگی امام علی (ع) در محمد شهر کرج برگزار می‌شود.

فتح الهی گفت: اردویی که هر دقیقه آن برای دانش آموزان خاطره ساز و ارزشمند است باید با اهداف تربیتی - آموزشی در مدارس برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.