فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی اشنهارد گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز وکاهش و مهار جرائم خشن طرح پاکسازي نقاط آلوده با موضوعيت مبارزه با کالای قاچاق ،طرح توقيف موتورسواران و خودروهاي متخلف، معتادين پر خطر و واحدهاي صنفي غيرمجاز به اجرا گذاشته شد.

او با اشاره به مشارکت فعال کلانتری ها و پلیس های تخصصی این شهرستان، افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ سارق حرفه ای شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر که در بازرسی از آنان ۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی اشتهارد با اشاره به دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر در این طرح، اظهار داشت: در بازرسی از آنان مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

او گفت: در این طرح یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۱۱ دستگاه خودرو دارای دستور قضایی و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت دارای دستور قضایی کشف و توقیف شد.

سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی اشتهارد گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز وکاهش و مهار جرائم خشن طرح پاکسازی نقاط آلوده با موضوعیت مبارزه با کالای قاچاق، طرح توقیف موتورسواران و خودرو‌های متخلف، معتادین پر خطر و واحد‌های صنفی غیرمجاز به اجرا گذاشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.