مأموران پلیس راه شهرستان فردوس یک کیف پول گمشده را که حاوی مقداری پول بود به صاحبش بازگرداندند.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس راه شهرستان فردوس در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و در حال انجام وظیفه و روان سازی ترافیک بودند که یک کیف زنانه حاوی ۶۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال وجه نقد و یک گوشی تلفن هوشمند، متعلق به یک شهروند را پیدا کردند.

او افزود: این مأموران وظیفه شناس پس از یافتن کیف، براساس مدارک هویتی و شماره تلفنی که داخل آن وجود داشته با شهروند تماس گرفته و پس از شناسایی، خبر پیدایش کیف پول را به وی دادند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه صاحب کیف با خانواده اش در حال مسافرت به سمت جیرفت بود، از شنیدن پیدایش کیف پول خوشحال شده و از پلیس قدردانی کرده که در نهایت پس از حضور در محل و شناسایی صاحب کیف، محتویات آن به صورت کامل به این شهروند تحویل داده شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در خاتمه ضمن تقدیر از این مأموران وظیفه شناس، گفت: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایتمداری کارکنان خدوم انتظامی، شاهد هستیم که شاخصه‌های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه‌های بارز یک پلیس جامعه محور در این نظام اسلامی و انقلابی است.

برچسب ها: کیف پول ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.