رزمایش مشترک نیرو‌های عربستان سعودی و آمریکا با نام «خشم شدید ۲۲» در سواحل دریای سرخ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی «واس»، نیرو‌های مسلح این کشور و آمریکا رزمایش مشترک با نام «خشم شدید ۲۲» در استان ینبع در سواحل دریای سرخ آغاز کردند.

بر این اساس، هدف از این رزمایش تقویت مشارکت بین نیرو‌های عربستان و آمریکا به منظور اجرای طرح‌های دوجانبه بوده و یک ماه ادامه خواهد یافت.

این رزمایش با حضور احمد الدبیس، فرمانده منطقه غرب و تعدادی از افسران ارشد نیرو‌های مسلح عربستان و از طرف آمریکایی ژنرال پل راک، فرمانده تفنگداران دریایی فرماندهی مرکزی ایالات متحده و تعدادی از مقامات ارشد ارتش ایالات متحده برگزار شده است.

سرهنگ سعود العقیلی، فرمانده رزمایش گفت: این رزمایش با هدف تمرین و آموزش اجرای طرح‌های نظامی عملیاتی و لجستیکی دوجانبه، تبادل تجربیات بین دو طرف و آموزش کار تکمیلی و تمرینات ترکیبی برگزار می‌شود.

در همین رابطه، سرهنگ متیو هاکولا، فرمانده نیرو‌های آمریکایی شرکت کننده در این رزمایش گفت که رزمایش خشم شدید ۲۲، کار تکمیلی را تقویت می‌کند و سطح سازگاری و آمادگی رزمی نیرو‌های سعودی و آمریکایی را بالا می‌برد.

او تأکید کرد که این رزمایش یک ماهه شامل «تعدادی فرضیه و تمرین در زمینه لجستیک و تیراندازی با گلوله جنگی بین نیرو‌های سعودی و آمریکایی» است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقکاریزی
۱۱:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
پخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار