معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: در جلسه شورای همانگی بانک‌های استان مقرر شد تسهیلات ازدواج در کمتر از دو ماه پرداخت شود.

سیدمحمد دهنوی درباره لزوم تسریع بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان مصوب شد اعطای تسهیلات ازدواج در استان گلستان در کمتر از دو ماه انجام شود.

دهنوی افزود: مقرر شده بانک‌ها به تمامی پرونده‌هایی که مربوط به تسهیلات ازدواج است و مدت تشکیل آن‌ها از دو ماه بیشتر شده با سرعت تسهیلات مورد نظر را به متقاضی پرداخت کنند.

او ادامه داد: همچنین مقرر شد تسهیلات ازدواجی که حدود دو ماه است در صف تشکیل پرونده هستند در کمترین زمان ممکن تشکیل و مسیر پرداخت برای آن‌ها انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۸ در استان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از تسهیلات و موضوعات مهمی است که دولت در مسیر توسعه صنایع، ایجاد صنایع جدید و ایجاد اشتغال در دستور کار دارد.

دهنوی گفت: یک هزار میلیارد تومان سهم استان گلستان در تبصره ۱۸ بوده که تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز در بانک‌ها تائید شده است.

او افزود: امید داریم این رقم تا پایان ماه جاری جذب شود و بتوانیم از سهمیه‌های جدید استفاده کنیم.

دهنوی گفت: همچنین به بانک‌ها تاکید شد، در صورتی که به هر دلیلی اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ به فردی امکان‌پذیر نیست و پرونده مورد تائید قرار نمی‌گیرد در کمترین زمان ممکن موضوع به صورت مکتوب پاسخ داده شود تا طرح و متقاضی جدید جایگزین معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.