واژگونی کمباین در روستای مهاباد جان یک نفر را گرفت

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه کمباین در یکی از مزراع روستای لاچین یک کشته برجای گذاشت.

کمال آهمند گفت: درپی تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ از واژگونی یک دستگاه کمباین در یکی از مزارع روستای لاچین مهاباد و مجروحیت یک نفر خبر دادند که بلافاصله اکیپی از نیرو‌های اورژانس از پایگاه ۲ شهری به محل حادثه اعزام شد.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: یک نفر راننده با هویت معلوم (ع. م) ۵۳ ساله ساکن یکی از شهر‌های استان شیراز بر اثر واژگونی کمباین به شدت مجروح شده بود و توسط آمبولانس اورژانس سریعا به مرکز درمانی بیمارستان امام خمینی مهاباد اعزام شد، ولی متاسفانه به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد.   

از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ مورد فوتی به دلیل واژگونی تراکتور در روستا‌های مختلف شهرستان مهاباد ثبت شده و این اولین حادثه واژگونی کمباین است که منجر به فوت یک نفر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح م
۰۹:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
بسیار متاسفیم که چنین اتفاقی رخ داده ولی مقصر اصلی حادثه کشاورزانی هستند که کمباین داران از شهرستان مرودشت جهت کسب روزی حلال صدها کیلومتر مسافت را طی می کنند تا با کردستان و مهاباد و دیگر نقاط کشور برسند با این زمین های کشاورزی ناهموار و صعب العبور می گویند که اگر محصولات ما که بر سر قله کوه هست برداشت نکنید دستمزد و حق الزحمه کارکرد شما را نمی دهیم و کمباین دار هم مجوبر هست تا برای رضایت مالک زمین در مسیر ناهموار کار کند و جان خود را ازدست بدهد