شهردار منطقه ۴ شیراز، هدف از اجرای پروژه‌های شهری را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ذکر و عنوان کرد: پروژه‌ها بر اساس مطالبه شهروندان تعریف می‌شوند.

حسام‌‎الدین اسدزاده شهردار منطقه ۴ شیراز با اشاره به اینکه پروژه‌های شهری نقش فرامنطقه‌ای داشته و در ارتقا چشم انداز شهر نقش موثری ایفا می‌کنند، گفت: با حمایت‌های شهرداری شیراز، پروژه پارک پرستو در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

او رونق پروژه‌های عمرانی در شرایط سخت اقتصادی را ماموریتی سخت و دشوار ذکر کرد و افزود: بازآفرینی پارک پرستو و دیگر پروژه‎های شهری زمینه ساز رشد و توسعه شهر در مسیری مثبت است و در پرتو این اقدامات می‌توان به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و گسترش سرانه فضای سبز امید بست.

اسدزاده در بخش دیگری از سخنانش با تشریح مشخصات پارک پرستو که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: این بوستان در فضایی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع در شهرک امیرکبیر واقع شده و از اهداف اجرای این پروژه میوتوان به ارتقاء تعاملات اجتماعی، گسترش فضای‌های عمومی، ایجاد فضایی امن برای خانواده و تقویت ارتباط شهروندان با طبیعت اشاره کرد.

شهردار منطقه ۴ شیراز همچنین با اشاره به این موضوع که این پروژه بر اساس مطالبات مردم در دستور کار منطقه قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: بوستان پرستو شامل ۱۰هزار متر مربع محوطه سازی مشتمل بر پیست دوچرخه، مسیر پیاده‎رو، روشنایی، مبلمان شهری، آبنما و سایر امکانات مورد نیاز شهروندان است و در تلاش هستیم تا در هفته دولت افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود.

اسدزاده گفت: شهرداری منطقه چهار شیراز در محور‌های مختلفی فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، پروژه‌های سرمایه گذاری، رفاهی و دیگر نیاز‌های شهر و شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

او از عزمی راسخ برای پایان بسیاری از پروژه‌ها تا پایان امسال خبر داد و گفت: خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه ۴ شیراز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با برنامه ریزی‌های مدون و اجرای پروژه‌های متعدد در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری و سرمایه گذاری درسطح منطقه مقدمات رشد کیفیت زندگی شهروندان را فراهم آورند. امیدواریم این تلاش‌ها به افزایش رضایتمندی از عملکرد مدیریت شهری منجر شده و شهروندان توسعه و تحول را بیش از پیش احساس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.