فرماندار مراغه گفت: با هدف نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس روستایی و مناطق محروم قرارگاه جهادی در آموزش و پرورش مراغه فعال شده است.

آقای اسدیان در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: در یک سال گذشته با هدف نوسازی مدارس در این شهرستان با ۳۶ نفر از خیران برای مدرسه سازی قرار داد عقد شده است.

وی اضافه کرد: به همت خیران از این قرار داد‌ها ۳۰ مورد منجر به آغاز ساخت مدرسه شده است.

به گفته فرماندار شهرستان ویژه مراغه ایجاد قرارگاه جهادی در آموزش و پرورش گامی برای شناسایی نیاز‌ها و به کارگیری گروه‌های جهادی در جهت رفع محرومیت از روستا‌ها و مناطق محروم است.

آقای اسدیان اضافه کرد: با عملیاتی شدن برنامه‌های قرارگاه جهادی آموزش و پرورش مسیر برای تحقق عدالت آموزشی بهتر محقق خواهد شد.

آقای اکبریان  مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: با مشارکت گروه‌های جهادی و مشارکت بنیاد علوی ۵ مدرسه در روستای این شهرستان در حال ساخت است.

آقای اکبریان افزود: برای تحقق عدالت آموزشی در یک سال گذشته با مشارکت کمیته امداد و با ایجاد مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش ۶۰۰ میلیون تومان صرف خرید تلفن همراه برای دانش آموزان شده است.

وی اظهار کرد: نخستین برنامه قرار گاه جهادی آموزش و پرورش تجهیز و توسعه مدارس روستایی و حاشیه شهر است.

به گفته مدیر آموزش و پرورش مراغه برای تحقق عدالت آموزشی تابستان امسال برای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از دانش آموزان کلاس‌های جبرانی، تقویتی و تثبیت اموزش برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.