مدیر عامل شرکت گازالبرز گفت: با گازرسانی در محور کرج به چالوس ۳ هزار و ۳۹۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

سیدرضا غفاریان، مدیر عامل شرکت گاز البرز درباره اجرای تغذیه و گازرسانی به شهر و روستاهای بالادست سد امیرکبیر در جاده کرج به چالوس گفت: برای گازرسانی به این روستاها و شهر آسارا پروژه گازرسانی از جوستان به گچسر از سمت شهرستان طالقان در حال اجراست.

او‌ افزود: طول لوله گذاری به مسافت ۴۸کیلومتر در چهار فاز اجرایی طراحی و لوله های ۱۲ اینچی برای این پروژه خریداری شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: محور کرج به چالوس با مناظر چشم نواز و روستاهایی که در خود جای داده جزو چهار جاده زیبای جهان است که گازرسانی در هر کدام از این روستاها که در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارد دشوار و طاقت فرساست، اما شرکت گاز استان البرز تلاش دارد تا این طرح با سرعت انجام شود.

غفاریان گفت: در این محور روستاهای متعددی وجود دارد که پیست دیزین در این محور شهرت جهانی دارد و اگر به هر کدام از این روستا که صفت صعب العبور را با خود یدک می کشند گازرسانی شود شاهد شکوفایی در اقتصاد آن روستا خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: گازرسانی به این محور از سمت طالقان انجام می شود و خط تغذیه ۱۲ اینچی به طول ۴۸ کیلومتر پیش بینی شده که در این مسیر شهر آسارا با ۴۵۲ خانوار و ۳۷ روستا با ۳ هزار و ۳۹۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

برچسب ها: گاز طبیعی ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.