استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید در جلسه آینده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، آماری از تعداد واحد‌های راکد فعال شده در استان از ابتدای سال ارائه شود، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا موانع تولید را برطرف کنند.

آقای حیدری ۲۲ مردادماه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران باید شخصا در جلسات ستاد شرکت کنند، اظهار کرد: مسائل جزئی باید در جلسات تخصصی و کارشناسی مطرح شود و نیازی به طرح شدن در این ستاد نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید به‌صورت مستمر برگزار شود تا واحد‌های تولیدی برای ادامه کار دچار مشکل نشوند.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: باید در جلسه آینده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، آماری از تعداد واحد‌های راکد فعال شده در استان از ابتدای سال ارائه شود، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا موانع تولید را برطرف کنند.

حیدری با با بیان اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به‌نام " تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است، گفت: نرخ بیکاری و مهاجرت در چهارمحال و بختیاری بالا است، باید علاوه بر حفظ اشتغال موجود و ایجاد شغل جدید تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار