سرپرست گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش مستقر در آران و بیدگل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل تجلیل کرد.

سرپرست گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش مستقر در آران و بیدگل در نشست صمیمانه  با خبرنگاران  با تاکید بر اینکه خبرنگاران عنصر جدایی ناپذیر هر ارگان، دستگاه و مجموعه اجرایی در راستای اطلاع رسانی و انتشار برنامه‌های اداره کشور هستند گفت: همه باید خود را مدیون فعالان جامعه خبری در انتقال اخبار برای روشنگری، بصیرت افزایی و افزایش دانش عمومی بدانند.

سرهنگ حیدر گودرزی با اشاره به اینکه گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی هر جا وظیفه و رسالت کمک به همنوطنان را در مواقع ضروری و بحران‌ها احساس کند به یاری ملت می‌شتابد افزود: همچنین در خارج از مرز‌ها نیز آمادگی کامل دارد هر کجا دشمن خیال واهی در تعرض و تجاوز به کشور را داشته باشد با حضور افسران باغیرت و تجهیزات جدید و پیشرفته ارتش با دشمنان مقابله و از وطن دفاع کند.

او با یادآوری اجرای طرح‌های مردم یاری ارتش در مواقع بحران به‌ویژه شیوه بیماری کرونا و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی و توزیع کمک‌های ضروری تصریح کرد: ارتش در تمام مواقع خاص، جز نخستین یگان‌هایی است که در صحنه برای یاری مردم حاضر می‌شود.

به گفته او گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی در انجام فعالیت‌های فرهنگی نیز سابقه فعال و درخشانی از جمله برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، دیدار ماهانه با خانواده شهدا، ایثارگران و بازنشستگان، فعالیت‌های قرآنی و نهج‌البلاغه نیرو‌ها و خانواده‌های آن‌ها با کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور دارد.

سرپرست گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش مستقر در آران و بیدگل در آیین تجلیل از خبرنگاران از تعامل و همکاری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در راستای انتشار اخبار و فعالیت‌های این گروه با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.