مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: تلاش خواهیم کرد رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری در شهرک‌های استان به صورت ویژه پیگیری شود.

علی مهدی پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در شهرک‌های صنعتی خوزستان ۲۸ شرکت دانش بنیان مستقر است که در حوزه تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته صنایع فلزی، شیمیایی و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوستان می گوید: اینکه؛ نگاه به مبحث شرکت‌های دانش بنیان در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، نگاهی ویژه است، و شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی اهواز و دزفول فعال هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مشوق‌هایی برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی استان در نظر گرفته شده است، به شکلی که در واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان بهترین شرایط برای آن شرکت مد نظر قرار داده شده است.

به گفته او در برخی از شهرک‌های صنعتی به واسطه بالا بودن تقاضا برای بحث واگذاری زمین مزایده انجام می‌شود، اما برای شرکت‌های دانش بنیان بدون طی شدن روند مزایده زمین در اختیار این شرکت‌ها قرار داده می‌شود.

مهدی پور گفت: استقرار شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تحقیق و توسعه در ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار واقع در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز، یکی دیگر از بخش‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از شرکت‌های دانش بنیان است.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.