مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۲۷ درصدی تلفات ناشی حوادث کار در استان خبر داد.

دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه ۴۷ نفر (۴۵ مرد و ۲ زن) هستند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال۲۷ درصد افزایش داشت.

او با بیان اینکه از این موارد ۳۳ نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند، افزود: بر اساس آمار‌های موجود در این ۴ ماه سقوط از بلندی با ۲۲ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد و برق گرفتگی با ۱۱، جسم سخت با ۹ و سایر با ۵ فوتی در رتبه‌های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار در این مدت با ۱۸ مورد در تیر ماه و کمترین آن با ۳ مورد در فروردین ماه ثبت شده است.

او افزود: طی این مدت شهرستان‌های ساری با ۷ فوتی، بابل با ۶ فوتی بیشترین و شهرستان‌های بابلسر، گلوگاه و محمود آباد هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران به تفکیک سن متوفیان، گفت: بیشترین سن مربوط به افراد ۳۱ تا ۴۰ سال با ۱۳ فوتی و سنین کمتر از ۲۰ سال با ۲ فوتی کمترین آمار طی چهار ماه گزارش شده است.

عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان در این مدت ۲۹۶ (۲۸۱ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.