فرماندار لامرد گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان لامرد امسال به رقمی معادل ۱۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رسیده است.

اسماعیل رستگار فرماندار لامرد گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال شهرستان لامرد درمجموع ۸۶ میلیارد تومان است.

او گفت: این اعتبارات با اولویت سامان بخشی به پروژه‌های حوزه راه، آب، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی، عمران شهری و روستایی است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد با تفکیک اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز، اعتبارات قانون توسعه متوازن و اعتبارات در اختیار نماینده مجلس، گفت: سهم شهرستان لامرد از اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته سه برابر شده که مبلغی معادل ۶۴ میلیارد و ۲۰۰ مییلیون ریال است.

رستگار گفت: از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز مبلغ ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به لامرد اختصاص یافته است که در مقایسه با سال گذشته حدود ۲ ونیم برابر شده است.

او همچنین به اعتبارات توسعه متوازن و اختیارات حوزه نمایندگی مجلس این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات توسعه متوازن ۱۲۹ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان است که مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان نیز در حوزه اختیارات نماینده مجلس سهم لامرد ومهر شده است.

رستگار گفت: اعتبارات استانی بیش از ۱۷ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان است که باید به صورت عادلانه و بر اساس اولویت‌ها به دستگاه‌های اجرایی توزیع شود.

او گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس مفاد قانون به دستگاه‌های اجرایی بر اساس اعتبارات موجود مربوط به توازن و همچنین نفت و گاز استانی منابع مالی مورد نیاز تخصیص داده شده است.

فرماندار لامرد گفت: دستگاه‌های اجرایی و مدیران بایستی خدمات دولتی را به طور مناسبی به مردم اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار