فراخوان پذیرش ۳۱ دانشجوی پسا دکترا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

خلیل آبنوس مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این فراخوان با حمایت مالی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برای پذیرش ۳۱ دانشجو در فیلد‌های تحقیقاتی گوناگون برگزار می‌شود.

او افزود: داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D.) مورد قبول وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری که بیش از یک سال از تاریخ اتمام تعهدات قانونی  یا سه سال از تاریخ اخذ مدرک Ph.D. نگذشته باشد، داشتن حداقل سه مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI و نمایه شده ISI بعد از تاریخ شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی Ph.D؛ و به عنوان نویسنده اول یا مسئول، برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و عدم منع قانونی برای فعالیت به عنوان دانشجو و انتخاب یکی از اساتید واجد شرایط جدول اعلام نیاز از جمله شرایط پذیرش داوطلبان به شمار می‌رود.

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ارائه یک مقاله اصیل پژوهشی به عنوان نویسنده اول یا مسئول نمایه شده در ISI با ضریب تاثیر ۱۰ و بالاتر می‌تواند جایگزین دو مقاله از سه مقاله اصیل علمی پژوهشی داوطلب شود .

آبنوس بیان کرد: داشتن دو مقاله اصیل پژوهشی نمایه شده در Pubmed یا ESCI به عنوان نویسنده اول یا مسئول در سه سال اخیر، دو مقاله مروری/ مرور نظامند و متا آنالیز نمایه شده در ISI به عنوان نویسنده اول یا مسئول در سه سال اخیر و یا ارائه یک ثبت اختراع معتبر خارجی در (US patent, European patent) می‌تواند جایگزین یکی از سه مقاله اصیل علمی پژوهشی دارای DOI و نمایه شده ISI شود.

او تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در دوره مذکور می‌توانند در صورت داشتن شرایط احراز، مستندات و مدارک لازم را اتا ۱۲ شهریور به همراه نام استاد مربوطه به نشانی رایانامه Ramresearch @ mums.ac.ir ارسال نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.