فرمانده انتظامی شیروان گفت: شهید "محمدرضا امانی" الگوی بارز عرصه آمیختگی هنر و ایثار در جبهه بود و در زمره شهدای اهل رسانه و خبرنگارانی قرارگرفت که در اذهان ماندگار شدند.

 سرهنگ"مجید یگانه پور"  در دیدار با خانواده خبرنگار شهید"محمدرضا امانی"گفت : شهادت، بالاترین و با عزت‌ترین جایگاهی است که خداوند متعال به بنده اش عطا می‌کند.

او گفت: در این شغل خطیر و دوست داشتنی عده‌ای بودند که به قیمت جان خود حقایق را بازگو کردند، خبرنگاران شهیدی که با حضور در جبهه‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس و سایر میدان‌های نبرد، جنایت‌های دشمنان اسلام را بر همگان آشکارکرده و رسالت عاشقی خود را به پاپان رساندند.

فرمانده انتظامی شیروان گفت: خبرنگاری مانند شمشیر دو لبه است، یک لبه آن عزت و احترام و لبه دیگرش انتقاد‌های مسئولان و مردم به این شغل است، با این وجود بیشتر خبرنگاران سعی می‌کنند با به جان خریدن سختی ها، پرده از راز و رمز‌های امور مهم کشور و جامعه بردارند، سخن مردم را به مسئولان برسانند و از صاحبان قدرت مطالبه گری کنند.

سرهنگ یگانه پور گفت: شهید"محمدرضا امانی" خبرنگاری بود که در جبهه نیز اصالت قلم خود را حفظ کرده و در زمره شهدای اهل رسانه و خبرنگارانی قرار گرفت که در اذهان ماندگار شد.

خبرنگار جوان، شهید"محمد رضا امانی در"تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۰ در درگیری با دشمن بعثی در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.