وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وجود ۸ هزار کلاس درس کانکسی در کشور گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کشور آغاز شده است.

یوسف نوری در شورای اداری شهرستان عنبرآباد با اشاره قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: مهمترین معروف برای ولی جامعه تشکیل حکومت است و سیدالشهدا نیز به دعوت مردم برای مردم حرکت کردند و این نظام ادامه حرکت ائمه است و حفظ نظام از اوجب واجبات است، لذا این روند با حرکت اربعین استمرار می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان است که اگر شکوفا شود، اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد و با تغییرات استانی شاهد رشد تولید خواهیم بود.

عضو کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: زمین‌های کشاورزی نباید تحت الشعاع سوادگری قرار گیرد و تبدیل به ویلا و ساختمان شود و اگر در کشاورزی بخواهیم به زنجیره تولید برسیم باید این زنجیره توسط صادرات و تکنولوژی تکمیل شود و این کار با استفاده از پتانسیل نخبگان جامعه میسر است.

وی افزود: خام فروشی معادن هیچ سودی ندارد و اگر فرآوری انجام نشود کار پیش نمی‌رود.

عضو کابینه دولت مردمی گفت: باید از مردم برای کار‌های مردمی استفاده کرد و این کار یک هنر کشور داری است و نباید در مدار بسته حرکت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: برای ایجاد ارزش افزوده در کشاورزی باید از روش‌های نوین و از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده شود و این کار نیاز به سرمایه گذاری دارد و ظرفیت های چنین کار‌هایی وجود دارد.

وی افزود: در دولت مردمی خود مردم کار‌ها را انجام می‌دهند، اما کار‌های مربوط به خدمات آموزشی، بهداشتی و... وظیفه دولت است.

نوری تصریح کرد: زمانی که دولت سیزدهم آغاز به کار کرد، ۵۰ هزار میلیارد تنخواه استفاده شده و سررسید اوراق نیز رسیده بود که دولت سیزدهم بدون استقراض از بانک مرکزی توانست از سد این مشکل عبور کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرتاب ماهواره، نشست شانگ‌های و فعالیت در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های دولت سیزدهم است که بین مردم و با استفاده از ظرفیت مردمی برای مردم کار کند و این برگرفته از حکومت صدر اسلام است.

عضو کابینه دولت مردمی افزود: دولت می‌خواهد همه مردم در همه شئون اداره کشور حضور یابند و خود صاحب کار شوند، زیرا این کشور متعلق به همین مردم است.

وی گفت: آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان آماده شده و به زودی ابلاغ خواهد شد تا منجر به افزایش کیفیت آموزش و ارتقا صلاحیت معلمی و افزایش رضایت شغلی معلمان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.