امام جمعه موقت شهرکرد گفت: هدف ایران حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با حفظ آبرو و عزت کشور است.

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: هدف اصلی مسئولان کشور رسیدن آبرومندانه و با عزت به خواسته‌ها و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم کشور دانست و گفت: این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و سایر مسئولان نظام است، اما برای رسیدن به این خواسته باید از مسیری عبور کنیم و آن مسیر هم مشکلاتی دارد و هنوز حل نشده است.


بیشتر بخوانید


فاطمی با اشاره به موضوع وقوع سیلاب‌های اخیر و گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ افزود: نفوذ سیلاب در چشمه کوهرنگ یک واقعه استثنایی بوده است، اما مسئولان از همان ابتدا برای رفع مشکل وارد میدان شدند و تلاش بسیاری داشتند بطوری که در شبانه‌روز گذشته برخی از این مسئولان تنها دو ساعت استراحت کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: گروه‌های جهادی، مسئولان و مردم نیز در حادثه سیلاب به خوبی وارد میدان شدند و امدادرسانی کردند.

وی، یکی از راه‌های هدایت جوانان و نوجوانان و مراقبت از آن‌ها را مجالس روضه امام حسین (ع) دانست و افزود: خانواده‌ها این مجالس را برگزار و جوانان و نوجوانان فامیل را دعوت کنند تا بتوان از این فرصت برای هدایت و مراقبت از آن‌ها استفاده کرد.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار