امام جمعه بندرعباس گفت: صنایع کوچک نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی و اشتغال زايي دارد.


حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: در هرمزگان با تقویت صنایع کوچک می‌توان رونق بیشتری به کسب و کار‌های خرد داد.

او گفت: یکی از راه‌های جلوگیری مهاجرت روستاییان به شهر‌ها راه اندازی صنایع کوچک است که موجب اشتغالزایی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه با فعال کردن صنایع کوچک برخی از مشکلات اقتصادی مردم حل می‌شود گفت:تدوین برنامه‌ای جامع و شناسایی محصولات با بازدهی بالا موجب شکوفایی اقتصاد هرمزگان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود از شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای تجهیز مراکز درمانی استان تقدیر کرد و از فعالان صنایع بزرگ استان خواست برای راه اندازی بیمارستان‌های تخصصی اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به روز مقاومت گفت: راه نجات از یوغ ستمگران جهاد مقاومت است که جامعه اسلامی را به جامعه توحیدی وصل می‌کند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: جهاد مقاومت موجب عزت، آبرو و وحدت کلمه، ضامن سلامت جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: امروز پرچمدار جبهه مقاومت جوانان هستند و باید مقاومت اسلامی ادامه داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزاداری‌های ایام محرم افزود: برگزاری مراسم عزاداری محرم موجب خشم و نفرت دشمنان و منافقان شد به طوری که در صدد برهم زدن این مراسم بودند.

امام جمعه بندرعباس گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این مدت با دستگیری تنی چند از مزدوران و منافقان نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار