مسابقات رباتیک با با حضور دانش آموزان در بخش‌های مختلف در خمین برگزار شد.

مسابقات رباتیک با با حضور دانش آموزان در بخش‌های مختلف در خمین برگزار شد؛نحوه برگزاری این مسابقه در رشته ربات‌های جنگجو به صورت حذفی است و در رشته‌های دیگر به صورت امتیازی است و بر این اساس نفرات برتر رشته‌ها معرفی و از آنان قدردانی می‌شود.

در رشته ربات‌های جنگجو قدرت و وزن ربات مورد نظر بوده و ربات‌های قوی تری که از وزن کمتری برخوردار باشند شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

نادرزاده مسئول برگزاری مسابقات رباتیک دانش آموزی گفت: این مسابقات با حضور ۵۰ شرکت کننده از شهر‌های اراک، خمین و اصفهان برگزار شد.

نادرزاده گفت: مسابقات رباتیک دانش آموزی در بخش‌های ربات‌های کارگر، جنگجوی سنگین، فوتبالیست و لوگو در سالن ورزشی بانوان شهر خمین برگزار شد.

این مسابقات به منظور شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیات دانش آموزان و شناسایی استعداد‌های برتر برگزار و ارتقاء کیفیت آموزشی و شکل گیری فعالیت‌های علمی در بین دانش آموزان برگزار می‌شود و حضور در مسابقات رباتیک کشوری از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

مسابقاتی بین‌المللی در زمینه دانش روباتیک و هوش مصنوعی با عنوان روبوکاپ هرسال ذ از سوی فدراسیون جهانی این مسابقات برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.