مشاور وزیر ارتباطات گفت: مشکل پوشش آنتن دکل تلفن همراه واینترنت شهرستان منوجان وقلعه گنج بررسی ورفع خواهد شد.

ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات گفت: همزمان با سفر هیأت دولت به استان کرمان تیمی از کارشناسان وزارت ارتباطات در منوجان و قلعه گنج مشکل پوشش آنتن دکل تلفن همراه و اینترنت را در این شهرستان‌ها بررسی وجهت رفع آنهااقدام خواهد شد

او افزود: باتوجه به وضعیت و مشکل عدم پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستا‌ها و نقاط شهری پنج شهرستان جنوبی یک تیم کامل و منسجم متشکل از کارشناسان وزارت ارتباطات و مخابرات استان کرمان در شهرستان قلعه گنج ومنوجان حضور یافتند.

او اظهار کرد: اعضای این تیم در کنار مسئولان شهرستان به مدت دو روز برای بررسی وضعیت اینترنت و تلفن همراه حضور خواهند داشت.

روحی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما به فرصت نیاز داریم که طی یک تا ۲ هفته آینده که اطلاعات این روستا‌ها را جمع آوری کردیم و پس از تحلیل داده‌ها و اطلاعات بتوانیم مطابق زمانبندی تصمیم گیری و مشکل را حل کنیم.

او بیان کرد: باتوجه به کم برخوردار بودن روستا‌های پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از اینترنت و خط تلفن همراه لازم شد یک تیم کارشناسی در این منطقه مستقر شود که بتوانیم مشکلات این مناطق را بررسی و مرتفع کنیم.

روحی تصریح کرد: به دلیل اینکه این مناطق به علت وسعت منطقه و کوهستانی بودن در پوشش اینترنت و انتن تلفن همراه از میزان متوسط کشوری پائین‌تر هستند لازم بود بررسی میدانی داشته باشیم.

سراجی فرماندار منوجان نیز گفت: روستای سرراس ومهرآباد شماری از دیگر روستا‌های منوجان با چندهزار نفر جمعیت از خدمات پوشش اینترنت و تلفن همراه بی بهره هستند که امیدواریم این مشکل زودتر حل شود.

بررسی این مشکلات طی جلسه‌ای با حضور منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، روحی مشاور وزیر ارتباطات، سراجی فرماندار شهرستان منوجان، فلاح کهن فرماندار قلعه گنج و جمعی از مسئولین پیرامون بررسی وضعیت اینترنت و تلفن همراه برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.