رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۱۰ هزار نفر از مردم کرمان بصورت چهره به چهره با معاونان و نمایندگان تام اختیار وزارت خانه ها ملاقات و مشکلات خود را بیان کرده اند.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در نشست بررسی پایانی نوبت اول سفر‌های استانی رئیس جمهور وهیات دولت، گفت: سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهوری طی ۲ روز در استان کرمان زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملقب به سردار دلها، انجام خواهد شد.

او درخصوص دستاورد این سفر، بیان داشت: در حاشیه این سفر ۲ روزه نشستی داشتیم با مدیران کل بازرسی‌های استانداری‌ها و وزارت خانه ودستگاه‌های دولتی و نمایندگان تام اختیار وزرا که عملکرد میز ارتباطات در ۳۱ استان برگزارشد تا آسیب ها شناسی و بررسی شوند وهم اینکه راهکار‌های ارتقاء خدمت به مردم در سفر‌های دور دوم ریاست جمهور وهیات دولت بررسی شوند.

حجت الاسلام صالحی افزود: سفر کرمان پر برکت بوده و به نظر می‌رسد که تا این لحظه مثمر ثمر واقع شده است.

او عنوان کرد: میزخدمت ارتباطات مردمی در ۲۹ دستگاه بالغ بر ۱۰ هزار نفر مردم بصورت چهره به چهره با معاونان و نمایندگان تام اختیار وزارت خانه‌ها ملاقات کردند ومشکلات را بیان نمودند.

به گفته او، بیش از ۱۲ هزار تماس تلفنی برخط از طریق سامانه ۱۱۱ ثبت شده و درخواست‌های مکتوب را دریافت کردیم وتا این لحظه در حال پیگیری وثبت نامه‌ها هستیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امیدواریم تا فردا شب که پایان رسمی سفر ریاست  جمهوری است بتوانیم درخواست‌های دیکرمردم را ثبت ودرخواست بدون پیگیری باقی نماند.

او افزود: تلاش داریم ظرف ۳ تا ۴ روز تمامی نامه‌های مکتوب مردمی را ثبت و از طریق سامانه برای مردم پیامک رهگیری ارسال شود و در سامانه ۱۱۱ انتظار کمتری دارد و زودتر کد رهگیری ارائه وقابل پیگیری می‌باشد و در هفته دوم بعد از سفر پیگیری و اقدام لازم انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
مردم شهرستانهای استان کرمان درخواستهاشون را کجا باید تحویل بدن
شهرستان ما که هیچ خبری نیست
آخرین اخبار