رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: تاکنون ۱۸ هزار هکتار از تداخل بین اراضی ملی و مستثنیات در استان انجام شده است.

عبد الرضا روشن نژاد، رئیس جهاد کشاورزی البرز روز پنجشنبه در کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان البرز که در سالن جلسات این سازمان و با حضور مدیران دستگاه های مرتبط برگزار شد گفت: رفع تداخل ناشی از اجرای مقررات موازی و تثبیت مالکیت اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص به عنوان مقدمه طرح صدور اسناد مالکیت کشاورزان اهمیت جدی دارد.

او ضمن تاکید بر تسریع در رسیدگی به مشکلات کشاورزان و روستاییان و احقاق حق متقابل مردم و دولت، افزود: رفع مشکلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات بایستی به صورت جد پیگیری شود.

در این نشست که در راستای اجرای ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تشکیل شد، تعداد ۱۰ پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر ۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی و غیرملی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت میزان ۱۶ هزار و ۱۱۰ هکتار به عنوان اراضی ملی و بیش از یک هزار و ۹۵۰ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت و بالغ بر ۱۰۹ هکتار به اراضی غیرملی اضافه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار