مدیر کل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان در سفربه مجتمع بندری امام خمینی (ره) ضمن بررسی قابلیت‌ها و توانمند‌های بومی در زمینه نگهداری و تعمیر تجهیزات، از اختصاص ناوگان جدید به این مجتمع بندری بر اساس نتایج طرح آمایش تجهیزات دریایی خبر داد.

آیت اله رضا زاده  در جریان سفر دو روزه‌ خود  به منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، با حضور در نشست‌های مشترک با حضور بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیران و کارشناسان حوزه نگهداری و تعمیرات ضمن بررسی عملکرد تجهیزات مجتمع بندری امام خمینی(ره) و چالش‌های پیشرو در حوزه‌ی تأمین تجهیزات و تعمیر و نگهداری آنها، با رویکرد تسهیل در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا بر ضرورت هم‌افزایی بین صف و ستاد تأکید کرد.

او با اشاره به اجرای "طرح آمایش تجهیزات دریایی"  گفت: ۱۰ فروند یدک‌کش متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی در داک‌یاردهای مناطق مختلف کشور در دست ساخت است که متناسب با نتایج طرح مذکور، سهم تجهیزاتی تخصیص یافته به بنادر خوزستان مشخص خواهد شد.

مدیر کل تأمین و مهندسی تجهیزات همچنین در جریان این نشست‌ها ضمن بررسی قابلیت‌ها و توانمندی‌های تجهیزاتی بندر امام خمینی(ره)، بر بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانمندهای شرکت‌های بومی و دانش بنیان در حوزه نگهداری و تعمیر تجهیزات تأکید کرد.

 مجتمع بندری امام خمینی (ره) با دارا بودن ۳۴ فروند شناور خدماتی در ۴ ماه نخست سال جاری به بیش از ۵۳۱ فروند کشتی متردد انواع خدمات دریایی مشتمل بر پهلودهی، جداسازی، راهنمایی و آب‌رسانی ارائه نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.