فرماندار شهرستان نیکشهر گفت:خبرنگاران با رعایت اصول حرفه ای و جانب انصاف در حوزه خبر رسانی می توانند در بیان دقیق مشکلات و خدمات زبان گویای مردم و بازوی توانمند دولتمردان باشند.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر ضمن تسلیت ایام محرم به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان نیکشهر تجلیل شد گفت : یاد امام حسین (ع) و یارانش و زندگی نامه آنها الگویی راستین و روشن برای همه ما در عرصه های مختلف است که با فداکاری و شهادت خود انسانیت را معنا کرده اند.

وی گفت : رسالت خبرنگاری و انعکاس درست اخبار و وقایع با سرعت و دقت از وظایف اصلی خبرنگاران است و خبرنگاران با رعایت اصول حرفه ای و جانب انصاف در حوزه خبر رسانی می توانند در بیان دقیق مشکلات و خدمات زبان گویای مردم و بازوی توانمند دولتمردان باشند.

مجیب حسنی افزود: فعالیت اثرگذار رسانه ها و خبرنگاران می تواند قدرت چانه زنی و پیگیری مسئولان را افزایش دهد و می توانند با تعامل سازنده و تزریق امید در جامعه کمک رسان شهرستان شوند.

فرماندار شهرستان نیکشهر در ادامه با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت ، بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستگاه های اجرایی بتوانند با نقد از درون به رفع نواقص اقدام کنند و خود را مکلف به پاسخگویی درست با در نظر گرفتن اصل تکریم مراجعین کنند.

حسنی اظهار داشت : علی رغم اینکه سرمایه گذاری و اشتغالزایی زایی در شهرستان نیکشهر جهش مناسبی داشته است اما نباید به آمار فعلی اکتفا کنیم و با تمام توان و بکار گیری کلیه ظرفیت ها به رشد شاخص های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کمک کنیم.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر گفت : تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته دولت با بکار گیری ظرفیت خبرنگاران نسبت به بیان خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی آیت الله رئیسی اقدام کنند.

در پایان از زحمات چهار خبرنگار فعال در حوزه شهرستان ، آقایان مصطفی سابکزئی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و نیکشهرخبر ، مشتاق رئیسی خبرنگار صدا و سیما، رستم کریمی نژاد خبرنگار ایرنا و سوالی بزرار خبرنگار هفته نامه اطلاعات هفتگی با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار