معاون خدمات شهری شهرداری کازرون درخصوص رهاسازی زباله و پسماند در اطراف آرامستان سید محمد نوربخش پاسخ داد.

اخیرا ویدیوئی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع دفن و به آتش کشیدن زباله در اطراف آرامستان سید محمد نوربخش منتشر و دست به دست شده که شهرداری این مکان را تبدیل به سایت دفن زباله کرده و برای پنهان کردن موضوع اقدام به آتش زدن این زباله‌ها کرده است.

محمدعلی برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون این موضوع را به شدت تکذیب کرده و اظهار کرد: توجه به بهداشت و سلامت شهروندان جز اولویت نخست مدیران شهرداری است و از همان ابتدای امسال مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون به صورت تمام وقت مشغول پیگیری دفن اصولی و بهداشتی زباله‌ها و حفظ سلامت شهروندان بوده اند.

او گفت: سایت دفن زباله شهر کازرون، اطراف روستای بوشیگان دیلمی است که زباله‌های شهری پس از جمع آوری در آنجا به وسیله ماشین آلات شهرداری و با رعایت تمام موارد بهداشتی دفن می‌شوند.

برزویی با بیان اینکه شهروندان از رها سازی ضایعات، نخاله و زباله‌های خود در زمین‌های بدون ساخت و ساز خودداری کنند، اظهار کرد: مکانی که در کلیپ مورد نظر شهروندان شهر کازرون است محل دفن نخاله‌های ساختمانی است که علی رغم توصیه‌های شهرداری و اطلاع رسانی‌های پی در پی برخی از شهروندان پسماند‌های خود را در این قسمت رها کرده اند و شهرداری این پسمانده‌ها را مجدد جمع آوری و به محل سایت دفن زباله منتقل کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون هرگونه آتش زدن لاستیک و یا زباله توسط شهرداری در این مکان را تکذیب کرد و ادامه داد: برخی افراد دارای اعتیاد به منظور دسترسی و فروش سیم بکار رفته در لاستیک اقدام به آتش زدن لاستیک‌ها می‌کنند که این موضوع علاوه بر آلودگی‌های محیطی و زیست محیطی این کار آن‌ها جرم شناخته شده و توسط همکاران ما در مجموعه شهرداری درحال پیگیری و رسیدگی است.

او بیان کرد: پس از شناسایی و تشکیل پرونده برای اینگونه افراد در مراجع قضایی طرح دعوی خواهد شد و رسیدگی لازم از سوی مقام قضایی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار