مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری نخستین رویداد استارت آپی فناوری های سلامت محور رازی در آذرماه امسال خبر داد.

علیرضا یوسفی، مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: این رویداد یک روزه دارای سه پنل خواهد بود که در پنل اول سخنرانی هایی در رابطه با قوانین، مقررات و حمایت های مالی از شرکت های استارت آپ و تولید دانش بنیان و همچنین حقوق مالکیت معنوی ارائه می شود.

مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: در پنل دوم روش های ارزش گذاری فناوری، روش های تعیین سطح فناوری و نیز مدل های عقد قرارداد با فناوران تشریح می شود و در پنل سوم نیز انواع حمایت های موسسه از فناوران حوزه سلامت به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

او گفت: فناورانی که به نمونه اولیه خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با تولید واکسن دست یافته یا انواع کیت، آنتی ژن و واکسن های پزشکی، دام و طیور را تا مرحله آزمایشگاهی با موفقیت تولید کرده اند می توانند چکیده مشخصات فناوری خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: خلاصه فناوری های دریافتی توسط کمیته علمی بررسی و در روز برگزاری رویداد، به صاحبان فناوری های واجد شرایط جهت ارائه دستاوردها غرفه تخصیص داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.